CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

n.u.f.f.n.a.n.g.

Friday, November 9

09 november

09 november 2007

  • keje 8-5pm
  • beli extra goodies bag
  • tlg mak tuk prepare ramuan sok
  • compem dress Q dah iron

hari nie keje... penat smlm x hilang lagi .. pg tadi hujanlebat sesgt dr kul 2pg sampai kul 8.++am ... aku bgn ada gak 3- 4X tkt Q t'kejut dgr bunyi guruh n petir.. sampai opis kul 6.55am .. plg awal tuk bulan nie sdgkan aku msk keje kul 8am ... siap beli kueyteow goreng with fried chicken lagi n kopi ais supaya hilang kan ngantuk.. tp aku still m'antuk.. so hlg kan ngantuk aku update apa yg blh n semapt gak jenguk blog yg lain .. byk jgk cite yg aku tak tahu tp hari nie baru ku tahu....

adik dah pesan hari nie kena blk awal sbb preparation tuk sok .. tahun nie xde catering cam biasa ... handmade cook n semua sendiri kena buat.. so aku pun kena turun tolong..

goodies bag - kena tambah lagi sbb cam tak cukup aje ..nanti kalau aku blk aku riki aje kat kedai kat bawah

Q- hari ni aku dpt email tht one of my boss could'nt make it and will sent the gift on monday- 10 Q so much..smlm lak die dpt lagi uit raya.. waaa.. banyaknye collection adik tahun nie..

nanti aku update lagi yek

0 k.i.t.e. p.u.n.y.a. k.o.t.a.k. k.o.m.e.n.: