CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

n.u.f.f.n.a.n.g.

Thursday, November 15

14 November 2007

14 November 2007

DERMA KILAT/LIGTHNING FUND
hari yang paling sedih..
aku dapat berita yang kawan seopisku m'alami bencana alam..
kalau aku b'ada d'tmptnya.. aku x tahu bagaimana aku hadapi..umahnya t'kena petir
k'semua brg elektrik rosak yg selamat cuma notebook, PS2 and washing machine..
kesian jugak kat die dah ada anak ... nasib baik umah mak die kat area s.alam
sian kat die t'paksa ambik EL..

at 1st masa kengkwn bagitahu x caya.. tapi lepas interview die mmg kena caya.. d
dah nak jadi nak buat camne.. t'paksalar die shopping brg2 letrik hjg bln nie..

kami kengkwn yg mulia hati n simpati ... buat derma kilat untuk ringankan beban kan die...
byk brg nak kena beli... ada yg nak bagi brg2 ada yg bg duit..
tuk 1 jam collection dapat dalam RM 4++... masih ada yang minta nak bagi sok sbb last minit notice...
hopefully ngan collection yg x sebrp nie dpt bantu die beli apa2 yg patut...
nie aje yg kami blh bantu... kalau aku d'tmpt die mesti sakit kepala aku nak fikir

washing machine aku yg rosak pun aku dah bising satu umah nie kan ....
ada hikmat d'sebalik emua nie....
tabah sggh hatimu kwn... b'sabar & dlm masa yg sama masih tenang hadapinya....

hari nie hari penat..
smlm balik kul 12.00pm hari nie sambung keje kul 8am-10.30pm
mmg hilang akal punya .... abis nak buat camne .. dah nama keje...


0 k.i.t.e. p.u.n.y.a. k.o.t.a.k. k.o.m.e.n.: