CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

n.u.f.f.n.a.n.g.

Thursday, November 1

30 October : Session 2

Finish the afternoon event at about 5.15pm..

We need to be 4 another briefing at 6.15pm .. blh ke siap by that time.. by the time nak jalan ke hotel pun dah ambik lebih kurang 10min.. d'sebabkan they sponsor bilik for changing kat Prince Hotel so we went to the room lepas ambik baju for the night event.. tgt 13 bilik no 1318.. bilik lawa ngadap Restoran sri Melayu tapi ramai ada dalam 7-8 orang.. Aku siap mandi lagi walau dah tahu lambat.. alah orang lain bolih lambat apasal lak aku x lih..
sorrie yea.. no photo in the room sbb kalau aku and my own geng ok .. nie withe the others dept malas aku nak tgkp gambar..

dah siap terus catwalk balik ke restoran sri melayu.. naik tadi ngan Zurina n Sharina aku turun ngan Azlyshah ( bdk CDPU).. yg lain x siap lagi malas aku nak tggu kat atas.. lepas catwalk just update kat c.abg jgn dtg awal sgt nanti sian lak die kena tggu ,, aku janji ngan die dlm 10.30 ke atas .. die kata OK sbb die xnak blk kalau x nanti alamat x ambil aku lak sbb titon ..

malam 2 aku tukar pasa baju b'tandang yg kain ala songket tapi bukanlah ... baju colour cream...sampai aje kena dgr singa betina m'gaum .. x proper btl cara die nak bg briefing.. tension siut .. ingatkan aku aje ruapanya ramai yg bengang.. name tag yg d'bg pun cam bebdk tadika .. smlm masa briefing b'lagak riak kata ada special tag 4 e commitee. aku malas nak layan .. tgh bagi briefing sbb yg ramai yg dah lmbt.. tetiba dpt tahu yg Tan Sri dah sampai apalagi si minah tu pun ngelabah cam babun.. aku pun x tahu camno nak cakap.. tgh elok2 aku dok kat red carpet ada lak yg m'buka mulut laser suruh aku gi ke station aku .. so aku pun gi kat station aku

Station aku - smokers area beb .. bukan aku x suka tp bau rokok 2 mmg aku x suka.. ingat nak minta tukar malas lah aku.. agak lama jugak aku tunggu kat sana xde umat pun .. so aku pun b'greak ke red carpet tuk join geng yg lain ... agenda mlm 2 is very simple... we will welcome them.. they have the food and mingle around n went back .. so k'bykan masa mmg kami cuma" WELCOME " atau "10 Q 4 COMING"..

Penat jugak tau sbb kena dir all the way.. Faiz n Chilies pakai baju gold sama ngan aku sedondon tau...
insien yg menarik.. kami courtesy sbb breifing yg d'beri smlm n hari nie x d;beri ngan jelas .. apa agenda wht is the duty ..reception counter..door gift.. VIP guests list... x cam Thomas is was all in order at least we aware who n what to do to assist...
bila tanya kat si Minah nie die blh m'gaum with reply" if u were x in charged of it, mind yr business OK"..ngan selamba gua kata " OKla" terus blah .. tgh k'sibukan kota di rest Sri melayu 2 dodol sudah siap d'masak.. this consider another special gift we was supposed 2 give 2 e guest.... masa dah siap packing dodol 2 xde sape tlg bagi and guest main selamba ambik 2-3 .. ada yg staff siap ambik 4-5 ... pas2 ada yg guest nampak tp nak ambik segan.. s'lepas tgk semua under uncontrol br dr jauh die ckp " yg tgh tu tlg dtg sini jap"( maksudnya pggl aku sbb aku d'antara chilies n Fais)

pendek cite- die minta tlg lak dr aku.. td sembur ... skrg minta tlg.. minta tlg distribute dodol 2 pd guest.ishhh sktnya hati aku.... tp aku buat 2 senyum .. cam si Faiz kata senyum plastik bak credit card...
dlm tgh distribute 2 sempat dgr die complaint kat bebdk kat sana kata die ckp marah sbb ada yg complaint n buat hal blkg die.. nak aje aku jawab time 2 awk 2 kalu nak marah atau tgr cover sikit blh x kite nie bkn nya bebdk lg tp adult n we volunteer lagi tau ...
another insiden menarik ..aku dgr dr faiz ada ke die gi kat dpn red carpet pas2 sound bdk volunteer just bcoz bdk 2 tak senyum die halau blk.. halo... courtesy lah sikit tukarkan die ke station lain x lih ke.. nie halau die blk lak.. tht's 2 much rite...

aku faiz chilies azly liza B sibok dok gossip m'manjang... maaf lah photo x de sbb tghon duty nanti kalu ambik singa m'gaum lagi abis d'mkn lak.. dlm kul 10.30 gitu .. kami d'berehatkan b'ramai2 and gi mkn.. aku siap ajak c.abg sbb die dah sms aku dr kul 9.00 kata die dah sampai.. sian kat die.. ngan selamba aku ajak die mkn s'kali.. x abisnya makanan kat situ kalu laki aku mkn...
dlm kul 11pm .. aku b'angkat kaki m'larikan diri .. dah x larat beb ... dahlah tdr x ckp ... so baik aku blk..
so aku pun bawa blk door gift yg coklat ( tempah khas) n also dodol. coklat tu mana x tempah khas sbb satu ( tempah nama maxis) satu lagi ( s'lmt hari raya : gmbr ketupat) .. kalu ada lg nanti aku load photo yek

Balik aje penat siut .. tukar baju .. basuh muka n kaki .. teurs tdr .. sian kat Si Q sbb die tdr ngan my parents...

Photo.. Cuam maxis photographer - Danny aje yg ambil gambr .. once dah load nanti aku cuba grab tgk dpt tak.. yg aku tahu .... ada jugak lah gmbr aku ngan T.Sri n etc....

0 k.i.t.e. p.u.n.y.a. k.o.t.a.k. k.o.m.e.n.: