CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

n.u.f.f.n.a.n.g.

Monday, April 14

pureen sale

April 14, 08

hari nie cuti ...
apakah
agenda???
Oit.. aku dah siap planned dah


mula ngan breakfast kat umah ..
parents aku shoot to Kuantan jumpa nenek k'sayanganku ( mmg sporting habis)
sbbnya dieorg akan ke umrah April 22 nanti ...
Lepas mereka gerak aku
pun gerak

ke mana???
To Pureen Sale..
nie dah tahun ke 3 aku gi
herganya memang murah .. semua product ada
Cam
biasa kalau dah sale pureen mesti tuk wawakan

Yupp.. aku belikan botol susu
Barney, Pureen Cream, body shower and etc.etc.etc
Then wawa dapat sports
pants, sweater and jeans..

to be cont'

1 k.i.t.e. p.u.n.y.a. k.o.t.a.k. k.o.m.e.n.:

nasazfrog... said...

oh cuti ker isnin,, wak barangan barney lat mene ek senan dapat... wani suker btol ngn barney... lame tak nampak awk kat blog kite,,,:(