CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

n.u.f.f.n.a.n.g.

Friday, April 18

maid

April 17

Aku ngan t'paksa dan t'ingin
menconpermkan yang aku
"aku ada maid"

Aku dah conpem ngan kak mai (anak mak agkt aku )
tuk
mengconpermkan yang aku jadi ambik maid


Yg gembira..
aku dapat rasa hidup
sendiri

aku dapat my own privacy
aku dapat buat apa aku nak
aku dapat didik anakku ngan cara aku sendiri
aku dapat jamu tetamu aku

hopefully no one screw up anyway

Yg sedih...
Umah mak aku senyap
Maid
mak aku happie gile bangat sbb die bolihlah melepak sakan lepas nie

Abah mesti sedih sbb x dgr si anakku punya suara

But...
Aku dah cakap ngan abg..
Anak aku akan tgglkan kat
mereka 1 minggu 2 hari

Tak nak lah sampai terasa sangat kan
Dah lah cucu sulung lak tu

Reramai yg bilang kat aku dah sampai masanya aku
berdiri di atas kaki sendiri
biar susah and senang aku
sefamily aje tanggung kan


"tabahkan hati "

2 k.i.t.e. p.u.n.y.a. k.o.t.a.k. k.o.m.e.n.:

viruspadu said...

elok juga mcm ni kan

amid maid, berdiri diatas kaki sendiri

chaiyok2

**KITE PUNYA** said...

Thanks zaimah

Nak uat camne kan
Mungkin ada hikmah d'sebaliknya kan