CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

n.u.f.f.n.a.n.g.

Thursday, December 27

wHaT?????

27 December 2007

Smlm aku dapat berita yang m'gejutkan dari C.abg
Aku call die masa lunch and die dah bagi hint.
U will be shock when u hear thiz
Yang x d'sangka telah b'laku....

C.abg jemput aku blk dari opiz ..
N.. Aku baca , lihat n fahamkan apa yg d'tulis
Noo.... It's not true.....
Aku x dpt m'nerima apa yg d'katakan
Aku x puas hati .....

Why they have to do this to us now????
Wht have we done wrong 2 them???
And 4 e 1st time aku m'nangis dpn C.abg

I'm sorrie coz I can't take it ..
Thiz is way 2 much... Why must it happen now??? Why must be us???

But...
Aku kena sabar atas apa yg b'laku
Aku tahu ada sesorg yg m'dgr
Aku tahu ada sesorg yg m'bantu
Aku tahu ada sesorg yg m'lihat
Die memang sentiasa ada d'mana 2
Die m'duga diriku n familyku untuk tgk k'tabahan kami

Aku akan cuba tabah n sabar... Aku akan harunginya dgn bantuan mu - Ya ALLAH...

** It's better to let it out but certain thing will still remain in me**

3 k.i.t.e. p.u.n.y.a. k.o.t.a.k. k.o.m.e.n.:

viruspadu said...

sabar yer, speechless

Ziana said...

errrr!!
what hepen????

.K.I.T.E. .P.U.N.Y.A. said...

Nak tak nak kena b'sabar
Tuhan m'guji my family especially tinggla lagi brp hari aje nak ke 2008