CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

n.u.f.f.n.a.n.g.

Thursday, March 5

.C.a.n.t.i.k.-.n.y.a. .b.i.l.i.k. .a.i.r..

Cantik-nya bilik air.. kalau dapat...







Yang mana pilihan hati... alangkah bahagia-nya kalau dapat pilih antara satukan

5 k.i.t.e. p.u.n.y.a. k.o.t.a.k. k.o.m.e.n.:

~~ciklinn~~ said...

hahhahahha ini mcm kalu bilik air..aku wat tidoo...

CuTeMiUt78 said...

betul la KP.. kita ada gak dpt email bilik air tu.. pergghh klu ada bilik air cenggitu kat umah.. aman je rasanya.. takmo keluar

Honey Bee said...

salam...
kalau bilik air macam nie...lagi le lama masa mandinye...

atty's said...

bila le kty nak dpt bilik ayo cmnie

.K.I.T.E. .P.U.N.Y.A. said...

Ciklinn- setuju mmg KP akan tukar jadi bilik titon

Cute-miut- cutie pun tak nak tukar kuar umah...

Honeybee- sape dok kat umah KP sila ambik nombor sbb nak berendam dulu... heheheheh

atty- sbb tak dapat tu yg blh berangan aje