CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

n.u.f.f.n.a.n.g.

Thursday, December 4

.B.i.l. .T.e.l.e.f.o.n.

Bil Telefon ..

Marilah kite renungkan

Bil telefon sebuah keluarga naik melambung.
Suami telah memanggil semua ahli keluarga untuk berbincang;

Suami : Ini dah melampau. Gunakan telefon sesuka hati.
Ayah tak gunakan telefon rumah, ayah gunakan telefontempat ayah bekerja.
Isteri : Saya pun sama juga, gunakan telefon tempatsaya bekerja.
Anak : Oh sori..saya gunakan SMS sahaja.
Untukpanggilan saya gunakan telefon tempat saya bekerjajuga.
Maid @ Bibik : Jadi apa masalahnya? Semua oranggunakan telefon tempat bekerja.
Sama juga dengan saya guna telefon tempat bekerja.

5 k.i.t.e. p.u.n.y.a. k.o.t.a.k. k.o.m.e.n.:

attyfir said...

wakakkaka.golak2 gak..rasa nak hempuk sekali..bibik tuh

julietchun said...

Betul la bibik tu cakap,hahaha, baik nyer bibik.

yani_worldpeace said...

hahhah...betul juga eh...pandai bibik tuh..

Anonymous said...

heheheh pandai yer bibik tue menjawab...

rasp said...

hahahahah kelakar kan...