CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

n.u.f.f.n.a.n.g.

Wednesday, October 15

.V.O.L.U.N.T.E.E.R.S. .R.a.y.a. .O.p.e.n. .H.o.u.s.e. .2.0.0.8. .

recevied email from XXXXX

Subject :CALLING FOR VOLUNTEERS
We will be celebrating our Hari Raya Open House 2008 with the under-privileged community as follows :
Date : Tuesday, 21 October 2008
Venue : Seri Melayu Restaurant, Jalan Conlay, K.L.
Time : 10.30 am – 2.30 pm
Attire : Traditional Attire

- cam biase aku dapat aje email terus aku hantar to be part of the volunteer. Bukan selalu dapat peluang cam nie. Every year without miss aku akan join cuma kali nie yang tuk corporate atau malam nya event die tak open. Akak yang incharge tu pilih -memilih dan cuma 12org aje yang die ambik .. Aku gerenti nie mesti geng die larr aje yang di ambil .. X pelarr yang penting aku dapat join pagi tu pun dah cukup bagus

- selain dapat menolong serba apa yang bolih dapat jugak aku masuk dalam PE aku tuk hujung tahun nie,, Extra contribution to the company bukan senang nak slot in ...

- aku pun dah arrange so that aku cuti hari tu . aku dah apply cuti in advance sejak awal bulan tapi tak dapat so aku minta orang ganti . Alhamdulilah die setuju.... tak yah aku nak pening kepala sbb bos aku nie kalau minta cuti last minute memang takkan dapat ..ada aje 1000 alasan die bagi

2 k.i.t.e. p.u.n.y.a. k.o.t.a.k. k.o.m.e.n.:

DYLA said...

oh sonok gak jadi volunteer tue.. dpt mkn2!

.K.I.T.E. .P.U.N.Y.A. said...

Dyla...

seronok tau jadi volunter..
dah 3 tahun berturut kite join