CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

n.u.f.f.n.a.n.g.

Tuesday, September 2

Awal Ramadhan

Sept 1

- Awal Ramadhan.. Aku berpuasa menjalani ibadah yang d'tuntut olehnya. Alhamdulilah aku bercuti hari nie.. Aku dah pinta cuti sejak 2 bulan lepas. Pagi lagi wawa dan abg kuar ke mana pun aku tak tahu .. Aku sambung tidur selepas penat mengemas selepas sahur tadi.
Sahur tadi aku lauknya sweet sour ikan bawal, sup tauhu and telur dan papadem. Cukuplah tuk aku ngan abg alas perut.

- Aku bercadang nak buka puasa d'umah parents ku hari nie. Dalam masa yang sama aku t'paksa tinggalkan wawa d'sana ( nantikan entri aku ttg maid bangang aku). Aku tiada pilihan lain buat masa nie.. Nie aje jalan yang terbaik

- Wawa dan abg ke KL tgh tuk membeli wawa mesin cashier tapi tak jumpa dan die beli komputer. Sejak balik dari KL asyik dok tunjuk aje computer die kat aku
masa dieorg kuar ke KL tadi aku siap gosok baju tuk abg for this week and baju aku tuk pakai esok.

- Selama nie kalu b'buka d'umah parents aku tak pernah aku masak aku cuma tolong apa yang patut. tapi kali nie aku nak masak ... aku masak meatball ayam ada cheese dalam - ( abah complaint rasa cam ikan aje bukan ayam ) Pas2 aku masak pula udang supreme gajus
Mesti sape yg baca dok t'kejut apa tu .... hehehehehe
aku masak udang campur ngan sos tiram , kicap pkt n cair, goreng cili dan akhir skali masuk gajus dan juga udang... Sedap tau .. Dalam lauk dah ada atas meja aku masih nak ke pasar ramadhan. Ngan tujuan nak beli kuih al kisah aku gi beli Air tembikai susu ngan bakso juga laksam.. Tapi tahun nie tak cam tahun lepas aku siap spend almost RM 20 setiap kali ke bazaar ramadhan ... mmmm... sok nak masak apa pun aku tak tahu lagi ...

1 k.i.t.e. p.u.n.y.a. k.o.t.a.k. k.o.m.e.n.:

DYLA said...

udang supreme jagung sound delicious!!

salam singgah!
kite exchange link k