CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

n.u.f.f.n.a.n.g.

Saturday, September 20

S.a.k.i.t. .k.e.p.a.l.a.

Sept 20

- keje on saturday .. nasib baik keje pagi .. pepagi lagi aku kuar dari kul 6.15am naik bas . Aku tak minta abg htr sbb wawa ada kat umah .. kalu tak nanti tidur die t'ganggu. sian kat die..
Aku sampai opis kul 7.25am .. kepala sakit sangat yang teramat + sekali ngan flu

- hari nie aku rasa cam malas nak masak .... ingat nak makan KFC atau ayamas lah hari nie .. atau pun Pizza Hut .. atau pun roti canai ... ke tosei ke ...
ada sesape nak bagi idea apa aku nak makan hari nie

- Opss sblm t'lupa ... smlm akhirnya dapat jugak aku makan roti bomm and roti john .. so tdy nak makan apa yek

3 k.i.t.e. p.u.n.y.a. k.o.t.a.k. k.o.m.e.n.:

nasazfrog... said...

wahhh lam kepala banyaknyer terfikir nak makan aper,,, ala makan sajer ape yang rase terlintas dihati nak makan wak... hehehehe :)

PerantauSepi1306 said...

semoga udah baik lah askit kepalanya itu.. and hope u have a nice week ahead.. ye lahkan lagi seminggu je neh nak raya ;D

Y u Z z 9071 said...

pizza hut sedap ngak..

semalam baru lepas makan..