CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

n.u.f.f.n.a.n.g.

Thursday, September 18

M.a.i.d.

Sept 17

Alhamdulilah , tuhan permudahkan aku untuk buat segala urusan aku .. ttg maid aku dah selesai .. die bukan lagi atas tanggunganku ..
dah htr ke agent & agent akan buat segala urusan .. kalau nak tahu maid aku status die skrg under special pas and valid till 27/09/08

- smlm t'paksa jemput die dan htr ke umah agent. kalu nak tggu agent ambik hari sab2 aje bolih tapi akak yang aku tumpangkan die dah tkt sbb skrg nie byk serbuan d'buat. dia takut kena saman .. elok sampai kat umah agent ..aku kuar keta buat 'selamba badak' x tolong angkat barang . dah lah umah akak ku tgkt 4 block 6 umah no 11 .. penat gak aku mencari akhirnya dapat ..

-lupa nak cakap... beg baju maid aku tu tgk makin berat .. die x ckp apa pun .. siap lagi dapat kuih raya dari akak yg tumpang .. duit x yah ckp lah entah brp banyak die dpt aku tak nak tahu. yang aku tahu beban aku lepas nie dah ilek .. no my problem lagi sape nak ibuk tahu hal die blh 'blah'. x tahu lah status die camne sama ada balik kmpg ke tak .. atau kena jual kat org lain ..
si agent bagi tahu dieorg nie byk masalah lately nie, keje 2-3 bln je OK pas2 buat hal .. biasanya bukan majikan buat hal tapi bibik tu sendir ... die blh buat muka 'toyo' die ingat aku nak cakap atau bagi balance gaji die .. sowielah beb...

5 k.i.t.e. p.u.n.y.a. k.o.t.a.k. k.o.m.e.n.:

julietchun said...

Pasni ko bleh tido ngan nyenyaknya,dan yg penting ko bleh raya sakan tanpa memikirkan hal maid bengong tuhh.

Y u Z z 9071 said...

maid buat pedajal ker??

tak tahu cite nih....

edrina said...

nannie..apa pasat? nak tau jugak apa citer.. maid tu mengong ker?

.K.I.T.E. .P.U.N.Y.A. said...

Salam semua

Juliet
tu pasal .. skrg aku dah happy , xlah sestress sgt cam dulu .. skrg aku blh raya ngan senang hati

Yuzz
yupp maid @$#%!?
Entri sblm nie ada cite. maid dah lah merokok pas2 nak cari gaduh ngan hubby

Edrina
btl maid bangang bin bangong
hangin di buatnya kite
dah merokok pas2 tak sedar diri
kata kat semua yg umah die ada bot ada tv tp hakikatnya umah dah nak runtuh , kain yang pakai cukup2 ttp punggung...
nasib baik dapat tahu awal die merokok . kalu tak mahu aku maki hamun kalu die buat apa kat wawa

attyfir said...

LEGA DAH KAN..PROBLEM DAH SETTLE