CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

n.u.f.f.n.a.n.g.

Thursday, September 25

M.a.j.l.i.s. .B.e.r.b.u.k.a. .P.u.a.s.a.

Majlis Berbuka Puasa

Kat opiz aku..

Entrance nie aku tak minat langsung.. kata nak buat rumah pakai duan nipah . last sekali nie aje yang dieorg buat .. angin sungguh aku .. ingat kan seronok gak dapat rasa suasana kampung.

Menu yang dihidangkan

Dessert; agar- agar

bubur kacang hijau

Popiah

karipap

Main dish: Nasi Putih & nasi goreng (vegetarian)

Ikan masak lemak cili api

Ayam rendang

Sotong goreng tepung

Bergedil kentang

Tauhu goreng cili

Ulam

Sayur Campur

Air: Sirap selasih

Teh Tarik

Amacam best tak menu tuk hari nie ...

Cendawan goreng

Tauhu goreng cili

Ikan masak lemak cili api

jangan t'gezut.. nie sotong goreng tepung

Ayam rendang


nampak pelik kan
tapi nie bubur kacang hijau

popiah goreng
(masih dalam bekas & aku curi ambik gmbr)

last sekali
bergedil kentang
Maaf yea gmbr air dan makanan aku .. tak sempat nak ambik ... kami mmg makan cara kampung betul

Nie agar- agar


inilah caterer nya

7 k.i.t.e. p.u.n.y.a. k.o.t.a.k. k.o.m.e.n.:

atty's said...

meriahnya menu nannie..

selamat hari raya & maaf zahir batin..
sila amik kad raya ye kat header tu

DYLA said...

Salam Aidilfitri,
Maaf Zahir & Batin.

Dari kami sekeluarga.
http://dylarizadi.blogspot.com

edrina said...

Salam lebaran & maaf zahir & batin dr kami sekeluarga :-)

Mommy Lily said...

selamat hari raya

maaf zahir batin dari mommy lily, babah lily & lily :-)

sepanjang perkenalan kita mgkn ada salah dan silap jadi sudi2 kan la maafkan kita

ratna said...

sotong goreng tepung tu mmg favourite saya... lagi satu cendawan goreng tu saya tak pernah lagi rasa..tp teringin jer utk rasa.. tp tak dpt gak rasa..

eedany said...

banyaknya menu...sedap2 pula tu!

Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir & Batin...

:)

Y u Z z 9071 said...

nampak sedap je....

lapo plak