CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

n.u.f.f.n.a.n.g.

Wednesday, September 10

A.y.a.m.a.s. .v.s. .K.F.C.

Sept 08
Ayamas vs. KFC

mak aku call kata wawa merajuk kat mak aku sbb salah beli makanan. wawa kata nak nasi ayamas but mak aku beli nasi ayam KFC. die merajuk and cakap

"OMA ( tokma- die pelat), nie bukan ayamas nie FC( KFC)
"betul lah dik .."mak ku kata
"bukan OMA"

so alkisah mak aku call abah aku suruh minta tolong beli kan nasi ayamas ..abah ku pandai die gi cari nasi ayamas dah abis so die beli popcorn ayamas yang dah siap masak which come 2gether ngan sos nenas. pas2 d'belinya nasi tomato.. jd bila balik, wawa excited laer.. die kata kat makku

"OMA nie lah ayamas( sambil tunjuk kat beg plastik)
"bukan dik nie bukan nie pop corn laerr"
"Ya OMA popcorn ayamas nie yang adik nak laerr .. apalaer OMA nie"
satu umah gelak kat mak aku ngan die ..

Pas2 die mak aku bg nasi tomato kat die makan die kata balik
"alamak nie bukan nasi ayamas laerr"
Sian kat mak aku kena lagi

moralle of story : wawa dah tahu brand, jd jgn cuba nak tipu .. nanti alamak kena mare ngan die..

0 k.i.t.e. p.u.n.y.a. k.o.t.a.k. k.o.m.e.n.: