CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

n.u.f.f.n.a.n.g.

Thursday, September 25

I.m.i.g.r.i.s.e.n.

Sept 24

- sibuk betul aku hari nie.. tak menang tangan ngan maid issue, dengan preparation tuk opiz function, tuk preparation raya aku .. mana kuih blm siap ... cuti raya approved tp ada syarat

- alhamdulilah ... dah selesai pasal maid aku .. aku kena turun naik lagi ke imigrisen tuk batalkan SP die ( d'mana patutnya aku tak perlu buat pun ) . Pak angkat aku datang ngan cara baik minta aku buat so aku pun buat .. "Hairan bin ajaib" masa laki aku ambik passport smlm kat umah die mak agkt aku ckp
Mak agkt: " Lan, kau marah lagi ke kat aku "
Abg: "mmm... Nanti aje lah kite cite"
Mak agkt : "sesudahlah tu ... kite damai aje larr.. hati panas mmg cakap mcm2 "
Abg:"senyap ajo "

apa kah die dah tahu cite sebenarnya atau pun saja nak m'mujuk hati ku ... atau dah kena sound baik ngan pak angkat aku ngan anak die
Malam mak angkat aku serang abg.. pak agkt sempat tgk dokumen yg aku submit ... tgkt tarikh kat passport dari bulan 7 hingga bulan 9 apa yang aku dah lakukan .. adakah aku d
pihak yg benar atau ? .. seperti apa yg maid aku kata " saja aku simpan passport die '
Anak die pun kata yang mak die dah sedar apa sebenarnya b'laku dan apa yng telah d'hancurkan olih die ...

- sepatutnya by besok... aku x perlu menanggung apa2 lagi pasal maid @#$$%^&.. selesai sudah urusan aku dan die .. die pulang nanti anak mak angkat aku akan hantar

** harap nie entri t'akhir aku post pasal die **

0 k.i.t.e. p.u.n.y.a. k.o.t.a.k. k.o.m.e.n.: