CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

n.u.f.f.n.a.n.g.

Saturday, September 13

R.a.m.a.d.h.a.n. .k.e. .1.1.

Sept 11
Ramadhan ke 11

- ingat lagi tragedi WTC .. Ramai org terkorban, hari nie juga hari sejarah sbb

- tak banyak nak cite.. keje cam biasa.. tgh tunggu roster raya nak kuar .. tgk dapat tak cuti yang aku minta.. Hopefully semua approve.. Aku tahun nie cadang nak raya kat luar .. Jauh dari kesibukan ...

- Petang ada acara berbuka kat Planet Hollywood anjuran team baru aku. Tepat jam 4pm aku terus shoot balik ke damansara. hari nie wawa balik ikut aku sbb sok aku cuti .. Lepak umah parents aku jap sampai kul 6pm. Sempat mak aku masak jemput pisang tuk wawa..

- Sampai kat planet hollywood tp tak de team member aku sampai lagi , Alkisah aku bawa wawa jejln kat Sg wang.. call 7pm baru dapat tahu dieorg dah sampai .. by the time aku ambik makanan dah azan . berbuka apa yang patut dan pas2 continue ambik makanan.. Mmm.. makanan not bad ada western and lcoal .. aku tak ambik nasi .. semuanya lauk aje

- Sian kat abg n wawa , mereka berbuka kat luar berdua . bukan tak nak bawa sekali tapi is only opis mate aje.. tapi dkt kul 9.pm, wawa jemput aku . so aku bawa wawa sekali dapatlah die mkn aiskrim gak .. oitt bukan senang nak makan kat planet hollywood.. makanan die mahal n selalu penuh..
Sampai umah kat kul 10.30pm .. kemas apa yg patut terus semua titon .. sejak 2 menjak nie kiteorg asyik titon awal

1 k.i.t.e. p.u.n.y.a. k.o.t.a.k. k.o.m.e.n.:

Anonymous said...

Interesting to know.