CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

n.u.f.f.n.a.n.g.

Monday, September 8

R.a.m.a.d.h.a.n. .k.e.6./.w.a.r.e.h.o.u.s.e. .s.a.l.e.

Sept 06
ramadhan ke 6 / warehouse sale

- agenda aku banyak hari nie .. semua ke ware house sale dan petang nanti nak masak ..
lepas sahur abgtiton aku sambung basuh baju ... sempat gak 2 round basuh.. siap sidai baru sambung titon balik . nie pun dah dkt kul 7am

- tetapi pagi2 lagi aku d'kejutkan ngan ngamukan nenek angkat aku ttg maid aku. dalam kul 9.30am .Maid yang bangang dankurang ajar.. yang tak sedar datang ke sini tuk b'kerja bukan tuk b'kawan ..( nanti kan aje entri yang s'terusnya )

- aku dah bengang and stress terus aku ajak abg n wawa kuar ke - mana
" Warehouse Sale"

- aku ke Hicom Glenmarie Inds. park -
kat sini aje ada 2 warehouse sale...
Padini sale- isshhh .. aku takkan masuk walau pun baju mereka semurah RM 6 and above. As per feedback yang aku dapat terlampau pack & org bertolakkan .. aku nak masuk ngan wawa karang ada yang semput atau tak bernafas ..
Network Foods- yang nie memang aku dok aim .. At first mmg aku tak nak gi sbb aku tahu mesti tak sempat sbb aku patutnya schedule nak htr maid bangang & bengong tu balik.

- aku borong Van Houten chocolate, tango, Baking Chocolate and chocolate drink .. Dalam tgh b'shopping hujan turun ngan lebat ... dahlah sejuk ..siankat abg kena Q ..ada dlm 30 min abg Q.. b'baloi juga beli chocolate nie tuk raya cuma aku tak berapa sgt ngan van houten sbb chocolate die cam pahit... Aku spend kat RM 2++. Siap dapat 2 free beg ( lawa jugak beg tu), 3 kotak chocolate lagi ( chocolate gmbr kapal) .. d'suruh gi redeem fee gift .. dapat lak 1set mini tea set, 1 plate, 2 chocolate bar lagi ..

- Dai situ kami shoot ke DKSH... kat sinie hujan mmg lebat ... nak jugak gi walau abg kata tak yah .Kat sana aim aku cuma nak kan A&W drink tu aje.

- Gi kat counter Darlie- beli RM 8 dapat free travel pouch .. nak beli Scholl cam tak menarik aje .. Pas2 nak test tgk ( dalam keadaan hujan lbt ngan orang pijak air dan test .. ishh geli lah aku- so cancel) terus ke depan gi kat Rubbermaid- ada spend RM 63.00. dapat gak dalam 5-6 tupperware.. siap dapat free gift lagi mcm botol pepper or kicap ... Pas2 ke depan lagi k'banyakan barang dah abis.... sampai kat A& W - 1 carton: RM 15.00 2 carton RM 20.00. Aku nak jugak tapi kalu beli 2 carton mana nak abis lagi epired date Oct lak 2... so ada apek cina selamba badak die dpn promoter tu tanya apa kata kalau kite share nak tak ambik 2 carton I byr RM 10 u byr RM 10 jugak .. aku ngan abg setuju aje... dapat jugak aku .. pasnie sape nak A& W datang lah ke umah yekk... Itu air yang aku jamu nanti ....

-Ke depan lagi nak beli horlicks- abg x nak .. Vico die kate x sdp .. Mattel & Lego .. x de yang menarik tuk wawa jd x beli apa- apa pun... pas2 aku patah balik aku cari quaker Oat - alhamdulilah dapat jugak satu dapat lagi free mangkuk . herga cuma RM 5.00 aje..
Maaf yek gmbr tak dapat nak ambik sbb hujan turun ngan lebatnya.. x menang tgn ngan barang ngan wawa lagi ...

- Balik baju yang ku basuh tak kering2 lagi sbb hujan dak stop pun..Ajak abg n wawa gi bazaar ramadhan .. beli kuih.. ( roti sardin ngan gula hangus..) wawa- soya bean ngan yong tau foo.
Aku - daging rendang. Abg - gulai daging. Balik umah abg tolong masak nasi ngan goreng kentang ikan bilis... siap goreng ayam kat wawa.. aku suap wawa mkn .. Penatnya pasal pas2 hujan kiteorg titon awal malam 2...

0 k.i.t.e. p.u.n.y.a. k.o.t.a.k. k.o.m.e.n.: