CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

n.u.f.f.n.a.n.g.

Monday, September 15

R.a.m.a.d.h.a.n. .k.e.1.4.

Sept 17
Ramadhan ke 14

- Weekend kena keje... hahaaaaa... aku tak suka tapi apa nak buat dah jadi tanggung jawap . Kalu keje weekend, yang seronoknya takde gangguan.. siap bolih tgk movbie dengaer lagu dan cam aku buat update blog.. tukar layout umah aku atas bantuan Ratna

-petang balik abg jemput kat LRT sbb wawa tidur kat umah parents aku
singgah ke bazzar ramdhan dalam hujan gerimis.. nak cari apa.. cari KUIH CEK MEK MOLEK .
Kuih nie buat dari keledek ngan air gula .. sedap tapi susah nak cari .. alkisah tgh jejln kat bazaar nampak aje kuih tu terus aku beli sampai RM 2. Beli kan wawa soya bean, yong tau foo dan karipap... banyak membeli cam die puasakan

- buka hari nie nasi beryani, ayam goreng ( tahap garing), kari ayam ngan acar. Ada murtabak mini.. aku buat air teh .. ngan air batu kosong ... elok azan, aku berbuka ngan air, kurma dan kuih.. aku tak makan nasi cuma ratah ayam goreng cicah cili ..
lepas makan siap basuh pinggan .. siap kemas .. dok tgk wawa b'gusti ngan papa die .. siap b'lawan sakan ...
akhirnya aku sefamily tidur kul 9.30pm tanpa aku makan roti john yg d'order kat adik aku .. tak sampai 2 sampai aku dah tertidur ...

5 k.i.t.e. p.u.n.y.a. k.o.t.a.k. k.o.m.e.n.:

attyfir said...

lor lamanya rotijohn nak sampai..

shafa said...

Cik mek molek mkn tak? Tu my feveret gak tu. sedap benda tue. Yang rasa mnis gula2 dkt dalam yang best tu.

Emi Farez said...

tak makan nasi ye... mesti diet ni!

.K.I.T.E. .P.U.N.Y.A. said...

salam semua

Atty..
tu la pasal .. bg tahu kat abg yg die bkn beli roti john.. buat roti john .. cari barang resipi ..

Shafa.
Yupp betul kuih yang rasa gula kat dalam .. beli RM2 kite sorang aje dah mkn 3 ( heheheheh)

Ibukumbang
Bukan diet mmg tak lalu nak makan nasi

julietchun said...

Lain kali ko oder la roti amat ke,roti ali ke. :D