CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

n.u.f.f.n.a.n.g.

Thursday, September 4

R.a.m.a.d.h.a.n. .k.e. 3.

Sept 03
ramadhan ke3

- Hari nie mmg aku rasa lapar.. sbbnya sahur dah bangun ...Siap makan nasi ngan lauk pajeri lagi and paru goreng - balane dari b'buka . Almaklumkan kite b'dua mkn tak banyak dan s'lalu tak abis.. Bila beli sikit tak cukup, beli extra jd camni.... Lepas sahur terus kemas dapur, gosok baju abg ngan aku, siap baju wawa sbb malm nie b'buka umah parents aku lagik..Nak jumpa wawa

- Sampai opis awal dalam kul 7.10am .. Abg kata tak yah naik lagi tapi aku tkt t'lelap n t'babas susah lak nanti aku.. so aku naik opis dan m'mandangkan sunyi aje xde yang sampai lagi aku pun blog hop .. banyak cite best dan petua yang aku baca dan dapat dari ramadhan ke-1 sbb ianya cuti umum.. Ada juga yang b'cite ttg apa yang akan d'masak tuk b'buka nanti ...

-Tgh hari perut dah m'mulas lapar.. X tahu ngape... Abg sms.. Balik lmbt OT .. So aku kena balik sendiri.. Nie yang malas sbb balik naik bas mesti sampai dalam kul 6++ atau & 7pm.. Call adik suruh jemput kat Kelana jaya LRT ... aku sampai umah dalam 5.15pm
Tak sangka wawa ikut gak t'lepas gak rindu kat die... Nakal dan lasak.. mmg tak penat langsung die ...siap b'peluk sakan cam b'bln tak jumpa sdgkan baru 1 hari aje... kelakar jugak

- Hari nie tak masak sbb mak masak .. Lauk hari nie : singgang, masak lemak kobis putih, ikan goreng... pas2 abah lak beli meehun goreng, yong tau foo dan murtabak .. 2-3 jenis kuih muih tuk b'buka.. meja makan mmg penuh ngan makanan.. Sampai t'larat nak makan .. Mmg makanan kat umah parents aku sampai tak cukup meja kalu bulan puasa lagi2 si wawa ada

Pada sape yang tak tahu .. aku langkah bendul .. family aku semuanya gegirl.. aku anak ke-2 kahwin dulu.. Akak aku masih solo lagi sekarang.. so si Wawa nie Cucu sulung dalam umah aku .. die p'nawar hati..p'garang jantung..paling nakal... jadi bila die duk ngan parents aku umah tu riuh .. kalu tak senyap aje umah tu.. x de sape nak gaduh.. nak tgk kartun .. dok b'rebut tgk TV

-sekian laporan tuk hari ini dari D'sara

0 k.i.t.e. p.u.n.y.a. k.o.t.a.k. k.o.m.e.n.: