CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

n.u.f.f.n.a.n.g.

Wednesday, September 10

R.a.m.a.d.h.a.n. .k.e..9.

Sept 09
Ramadhan ke 9

- YAAYYYY.. dapat jumpa wawa .. pada sesape yg confius .. skrg aku selang seli balikumah parents aku since wawa kat sane. only cuti aku akan ambik wawa...b'buka umah parents aku .. abg jemput kat umah .. keje hari nie cam biasa takde yg interesting tuk d'cite kan

- abg call tgh hari kata keta incident tapi tak teruk sikit aje kemek n calar. sikit pun nampak ketara juga .. katanya abg motor tu salah sbb tgh naik motor blh dok sembang pas2 lak makan jalan org ... jatuh luka .. minta abg bayar .. abg tak nak byr so kat jom report polis sbb abgtahu abg tak salah .. but org tu tak nak die terus blah..


Q: ngape org tu tak nak buat report ?
ngape org tu takut ke .. atau pun die tahu die punya salah ?
ngape orgtu takut sbb takde passport atau IC or lesen xde?
atau pun motor pinjam ?

- call wawa kata nak makan apa . die nak Ayamas. aku cakap bukan ke OMA dah beli smlm.. x salah lar.. So balik dari opis shoot ke TTDI .. singgah kat ayamas beli Percik 1 bird 4 my family and nasi ayamas tuk wawa. Ayamas nie bagi aku lagi sedap dr KFC, lavour pun banyak : blackpepper, percik, sensasi and golden roast ..
Sampai umah kul 7.10 pm.. elok gh hidang azan b;kumandang tanda buka puasa.. Sempat abah cite kat aku kisah smlm wawa ngan OMA die pasal ayamas... lawak jugak lar
b;buka umah parents aku banyak lauk. antaranya
kerabu tembikai, sawi goreng , ikan kicap , gulai daging, ikan masin,d'sertai ngan ayamas, ikan goreng dan daging bakar..
air: tembikai blend sendiri OK ngan teh bunga

-tgk rancangan big give at ntv7 .. nice show... kisah participants kena cari donation pada pesakit yg tidak akan hidup lama sperti kanser/AIDS, capaikan apa yg d'impikan tanpa memeberi mereka sebarang wangtunai .. blh d'belanja tuk p'ginapan, p'gankutan,dll
Ku milikmu aku miss , 5 jingga pun aku miss.. x pe online kan masih blh tgk

- xde banyak yang b'laku smlm cuma bdk imgrisen nak suruh aku ambik maid bangang punya passport inthis 2 days. die tak nak pgng lelama tkt apa2 jadi nanti.
kiteorg semua titon kul 10.00pm .. sbb penat

1 k.i.t.e. p.u.n.y.a. k.o.t.a.k. k.o.m.e.n.:

julietchun said...

Camner kerabu tembikai? Mtk resepi.