CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

n.u.f.f.n.a.n.g.

Saturday, September 13

U.p.d.a.t.e.: .L.e. .M.e.r.i.d.i.a.n. .B.u.k.a. .P.u.a.s.a.

Update D'Le Meridian

Alhamdulilah ..

- Aku gi juga ke "buka puasa" anjuran Surau opiz aku. Aku gi naik LRT sekali ngan lin . Kat sana jumpa firdaus, diana, zurina, sharina, ifa and Liza... Lepas aje register, masuk dalam Ustaz tgh bagi tazkirah Ramadhan. Aku sempat dengar separuh sbb lambatkan ..

- Berbuka ala kadar, kurma, kuih- muih ngan air bandung.. Ada gak air longan ngan tebu .. Pas berbuka solat maghrib.. sbb aku "cuti-cuti m'sia" jadi berjumpa teman lama dan b'sembang2. Dalam tu jumpa liza team lama ku , bagitahu yg dieorg nak ke disney land.. RM 1500 sorang tapi bulan mac 2009. tapi nak kena confirm tiket skrg.. naik MAS .. 4 jam aje .. R M1500 siap ngan hotel trasnport dan tiket juga accomadation
memang berbaloi sbb kalu tiket aje kalu tidak sorang RM1899. Aku cuma bolih confirm by tomm aje. elok berbdk balik dari solat maghrib CEO sampai... Die bg speech jap pas2 terus acara makan..makanan alhamdulilah sdp ..banyak pilihan .. aku sampai tersilap pilih ayam ngan ikan masin sbb rupanya sama aje nanti aku updatekan gambar..

- Aku tak sembahyang terawaih .. Terus call abg , die ckp die kat dalam KL sentral .. So terus balik .. since wawa takde so cepatlaer kiteorg titon

0 k.i.t.e. p.u.n.y.a. k.o.t.a.k. k.o.m.e.n.: